2011. augusztus 1., hétfő

Nora Denwell - True Life

Üdv! 

A  tegnapi bejegyzést követően újabb téma és borító terv vonta magára a figyelmemet. :-D

Nora Denwell borítótervező versenyt hirdetett nemrégiben, amire engem is meghívott.
Tegnap végre el is jutottam odáig, hogy elkezdtem olvasni a történetét, ezáltal beindítva a fantáziámat. Még az éjjel el is küldtem neki egy tervet, ami azóta felkerült a blogjára, valamint FB oldalának Borítóverseny albumába, ahol szavazni is lehet rájuk.
Már csak azért is érdemes megnézni őket, mert több nagyon ígéretes munka született! :-D
Eredetileg úgy terveztem, nem árulom el, melyik az enyém, hogy biztosan pártatlanok maradjatok, ha esetleg szavazni támad kedvetek, de mivel Nora névvel ellátva tette fel a pályaműveket, immár semmi nem tart vissza attól, hogy itt is megmutassam. Ráadásul van egy olyan sanda gyanúm, hogy aki látta az eddigi terveimet, úgyis ráismert volna. :-D

Íme:




5 megjegyzés:

  1. a történetet még nem olvastam, bár már jártam az oldalon, a borító viszont szép lett, mint mind, amit terveztél eddig:)

    VálaszTörlés
  2. Szuper a borítóterv! Csak ismételni tudom önmagam: elképesztő, hogy a vizuális tehetséged és íráskészséged egyaránt ragyogó.

    VálaszTörlés
  3. Azt nem tudhatom, hogy ragyogó-e, de mindkettővel imádok foglalkozni! :-D
    Egyébként épp tegnap "fedeztem fel" egy fiatal nőt, aki szerintem legalább 20x áll sorba, amikor a tehetséget osztogatták... Elképesztő, miket művel! Énekel, több hangszeren játszik, rajzol, fest, és ez utóbbiakat nem "csak" szabad kézzel, hanem digitálisan is. Szóhoz se jutottam, ahogy nézegettem a munkáit. Na, hozzá képest például sehol nem vagyok... :-P De, mint mondtam, szeretem csinálni, így biztos, hogy csak fejlődni fogok, ha nem is olyan hihetetlen szintre, mint az említett művész.
    Egyébként érdemes megnézni, mert tényleg csodálatra méltó amit művel!
    A neve Stephanie Valentin, a honlapja: http://www.stval.fr/
    és itt is sok youtube videóját megtaláljátok: http://www.youtube.com/user/StephanieValentin
    Lehet válogatni és ámulni! :-D

    VálaszTörlés
  4. Ó, a nagy ömlengésben elfelejtettem megköszönni!
    Bocsánat, Katarina, és ezer köszönet a jóleső dicséretért!:-D
    Hamarosan újabb borítókat hozok, mert azóta Norának is készült még 4, és a Grapesnek készülteket is fel fogom tenni - legalábbis a legjavát, mert rengeteg van :-D

    VálaszTörlés