2018. november 4., vasárnap

!!!ÚJ REGÉNY!!! :)

Sziasztok, erre tévedő, kedves olvasók!

Tudom, valószínűleg nem sokan jártok erre, hiszen évek óta nem posztoltam semmit... :(
Most azonban hoztam egy meglepetést, hátha valaki mégis bekukkant egy kis szórakozást keresve.

A LOL sorozat FB oldalán részt vettem egy játékban, melynek során, többedmagammal, kitaláltuk a saját LOL-unkat. A két fő- és néhány mellékszereplőt (kik ők, hogy néznek ki, milyen az életük), a történet hátterét, a  bonyodalmat és a végkifejletet (happy-e az end). Ezek alapján lehetett jelenetet írni (könyvnyereményért), amit persze nem hagyhattam ki. :D A történet azonban eluralkodott rajtam, a néhány oldalas novella befejeztével sem akart leállni a mozi a fejemben, így megszületett az Amit csak szeretnél, az első YA regényem. Amit aztán elküldtem ajándékba a LOL-nak és rajongóinak. :D

És most megosztom veletek is, hátha valaki nem olvas LOL-t vagy legalábbis nem követi az oldalukat. Mivel az egész elérhető pdf formátumban a LOL-könyvek FB oldalon, ezért ezúttal itt sem fejezetenként közlöm, hanem egyszerűen megadom a linket, ahol elérhetitek.

Jó olvasást, jó szórakozást!

Ui.: Noha nem kell fejezetről-fejezetre visszatérnetek miatta, azért némi visszajelzést szívesen vennék... :) <3

És akkor nincs más hátra, itt a link:

Amit csak szeretnél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése