2010. május 10., hétfő

Megőszülök...

Segítség!!! Ez volt tegnap késő este a fő gondolatom... Meg az, hogy szálanként kitépem a hajam! (Csúnyán néznék ki kopaszon... :-S)
Kezdődött azzal, hogy az új email fiókomat letiltották az első megírt levelem elküldését követően... (?!?!) Ezt még megoldottam... Valami kódot kellett beküldenem és újra hozzáfértem.
Kicsit később jelen blog helyett csak egy feliratot kaptam a képernyőre, miszerint a blog el lett távolítva!!!! Na itt kapott el a pánik! Épp, hogy sikerült megkreálnom életem első internetes "naplóját", erre valami informatikai baki folytán törlik! Mert csak ezt fogadtam el lehetséges magyarázatnak... Ugyan mivel sértettem volna meg bármilyen szerződést, mikor még csak az előző három, egyszerű bejegyzés volt fent az oldalon...
Aztán, amikor már kellőképpen felspannoltam magam, hirtelen helyreállt a rend! :-) Ki érti ezt?!
Mindenesetre, ha ez még párszor előfordul, idő előtt megőszülök (már persze, ha lesz még minek megőszülnie)!

Ráadásul valamiért nem engedte az oldal, hogy bejegyzésként tegyem fel a két boszis novellát... :-/
Állandóan valami űrlap hibára hivatkozott... (Ha valaki tudja mi az, és legközelebb hogyan tudom kiküszöbölni, az légyszi világosítson fel!)
De most megoldottam máshogy! :-) Fentebb található egy "Novelláim  és egyéb szösszenetek" oldal, ahol a boszivadász történetek már olvashatók. :-)

Hamarosan hozok újabb verseket, valamint az első regényem ajánlóját is olvashatjátok majd, egy kis ízelítővel kiegészítve!

Addig is jó olvasgatást (és nem bánnám, ha pár szóban véleményeznétek is a feltett alkotásokat :-D)!

Ja igen, és nagyon örülök az első két állandó olvasómnak! :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése