2015. január 2., péntek

2015 első díja :-D

Igazság szerint még 2014-ben kaptam, de csak most jutottam hozzá, hogy  a feltételeket teljesítsem (legalábbis részben), szóval...
A díjat nagyon szépen köszönöm Elizabeth-nek, szorgalmas, új olvasómnak, aki saját bevallása szerint, három nap alatt végigolvasta az egész blogot. Nem semmi teljesítmény, igaz?

Képet, nevet nem kaptam a díjjal, de íme a szabályok:

– köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad,
– írj 10 dolgot magadról,
– válaszolj a díjazó 10 kérdésére,
– tegyél fel 10 kérdést a díjazottjaidnak,
– küldd tovább 10 embernek.

Nos, azt már most megmondhatom, hogy nem lesz tíz díjazottam, ezáltal kérdéseket sem teszek fel. :-( Ennek egyetlen oka van: mostanában teljesen kimaradtam a blogvilágból. Nem pályázgatok és a blogos közösségekben sem vagyok aktív, szóval nem tudnám nyugodt szívvel, igazságosan továbbadni ennyi embernek. Sajnálom, hogy velem megszakad a lánc egy ága, de ez van. Talán később, ha megint lesz időm olvasgatni másokat, felveszem majd az elejtett fonalat. :-)

Szóval, tíz dolog magamról:
– Általában kevés a szabadidőm.
– Jelenleg nem írok semmi újat, pedig kellene, hiszen a Sorsforduló hamarosan véget ér...
– Mostanság olvasni sem olvasok, dacára annak, hogy több tucatnyi könyv vár a sorára. Egyszerűen semmi nem tud lekötni. :-( Remélem, hamar túllendülök ezen az időszakon.
– Ez összefüggésben lehet azzal, hogy házfelújítást tervezünk és a teljes agykapacitásom 99%-át az köti le.
– Talán ez (és az előzőekben felvázolt helyzet) most kissé enyhül, mert újra jelentkeztem egy pályázatra. :-)
–  Az ünnepek előtti napokban visszataláltam régi kedvelt elfoglaltságomhoz, ugyanis a lányaimmal három napon át karácsonyfadíszeket gyártottunk. Az idei fánkat kizárólag saját készítésű díszek szépítették. :-D
– Ezen kívül készítettem két decoupage technikával dekorált fadobozt is ajándékba. :-D
– Nem tettem újévi fogadalmat, sőt mi több, sosem szoktam. :-D
–  Férjemmel évente egyszer elmegyünk moziba; ezt a megtiszteltetést újabban Az Éhezők viadala soron következő részei érdemelték ki, de a legfrissebb számomra óriási csalódás volt. :-(
– Hihetetlen nehezen szedtem össze ezt a kilenc információt. :-/ :-D


A tíz kérdés, amit meg kell válaszolnom.
1. Mióta írsz, miért kezdtél írni?
Nem is tudom, erre mit válaszoljak. Az első versemet kisgyerekként írtam a Mikulásról, tinédzserként is verseltem, de igazán írni csak hét éve kezdtem, amikor veszélyeztetett terhesként itthon voltam a nagyobbik lánykámat várva. A miért egyszerű: mert "muszáj" és mert élvezem. ? :-D
2. Városban vagy falun élnél szívesebben?
Mindkettőt próbáltam, falun nőttem fel, de a főiskola miatt nagyvárosba költöztem, azóta is ott élek. Talán az utóbbi most közelebb áll hozzám, bár kórosan otthonülőként nem ismerek belőle többet, mint egy faluból.
3. Voltál már külföldön? Hol?/ Ha nem, hova mennél szívesen?
Férjemmel volt szerencsém utazni néhányszor, mind nagy élmény volt. Voltunk Ausztriában, Spanyolországban, Montenegróban néhány napot, és a nászutunkon Egyiptomban. Franciaországba és Olaszországba mindenképp szeretnék még eljutni...
4. Kedvenc sorozatod?
Nem vagyok nagy sorozatfogyasztó, de talán a Smallville (volt).
5. Tél vagy nyár?
Egyik sem. Egyrészről nagyon fagyos vagyok, másrészről fényérzékeny a szemem. :-(
6. Mi akartál lenni gyerekkorodban? Sikerült?
Rendőr. Nem. :-D
7. Kiről mintázod a karaktereidet?
Külsőt vagy belsőt illetően? A külsőt gyakran ismert színészekről, vagyis inkább elképzelek valamit, aztán keresek olyan "arcot", ami megfelel az elképzeléseimnek. A személyiségüket nem minta alapján formálom meg, én találom ki őket a legapróbb rezdülésükig, bár eddig még mindegyikben benne voltam egy-egy morzsányit. :-)
8. Számítógép vagy Laptop?
Laptop (de én úgy tudtam, az is számítógép :-D)
9. Tervben van, hogy a jövőben kiadsz egy könyvet?
Nem tervezem.
10: Ha találkozhatnál egy írónővel (akinek szereted a könyvét/könyveit) ki lenne az?
Nem vágyom ilyesmire.


Nos, ennyi lett volna. Remélem, nem untattam senkit, aki pedig jobban meg szeretett volna ismerni, az most elégedetten dől hátra. :-D

Szép napot mindenkinek!
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése