2010. július 30., péntek

Életeken át

Sziasztok!

Hamarosan hozok nektek egy rövid folytatásost, ami az Egységes egész című novellámból nőtte ki magát. Még várok egy megerősítésre a húgomtól, ugyanis őt kértem meg, hogy olvassa el, és ítélje meg, hogy alkalmas-e arra, hogy megmutassam nektek... :-P Szóval, ha rábólint, akkor nemsokára olvashatjátok! :-)
Most viszont gondban vagyok! Szívem szerint nyitnék miatta egy külön blogot, mert saját dizájnt szeretnék neki adni, de nem olyan hosszú, hogy érdemes legyen... Hogy, hol olvasnátok szívesen? Külön blogon, itt, új oldalon, vagy itt, sima bejegyzésként? Melyik lenne nyomonkövethetőbb, átláthatóbb megoldás számotokra? Azért nem szavazást indítok, mert kíváncsi lennék a miértekre is... Nos?

4 megjegyzés:

  1. Hogy mit csinálsz vele, az attól függ, milyen hosszú lesz :)
    A külön oldalak kezelése, már Te is tudod, macerás, a külön blogoké meg időigényes. De ha hosszabb terjedelmű írást akarsz feltenni, amit majd rendszeresen frissítesz, jobb a külön blog. Egyébként elég külön megjegyzésekbe beírni, és oldalt linkekkel kapcsolni az egyes részeket, szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Ha hiszed, ha nem, én most jöttem rá, mire valók a címkék... :-S Ha ezt hamarabb tudom, eleve nem nyitok külön oldalakat se. :-( De most már nem törölhetem őket, mert akkor az olvasói hozzászólások is törlődnek, és azt nem akarom... :-(
    Egyébként nem lesz túl hosszú. Ha olyan terjedelmű részekre tagolom, mint te az Emlékképet, akkor ez is kb. 5 részes lesz. :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Diara, én is a címkés megoldást javaslom. Egyetlen gondot jelenthet csak, ha a különböző témákhoz különböző megjelenítést is szeretnél, mert azt egy blogon belül nem egyszerű megoldani. Én pl. éppen ezért nyitottam az új történetemnek új blogot, mert speciálisan a történethez kapcsolódó megjelenítést szerettem volna, de a cafekatarinát megtartom ún. főblognak, és ott novellákat és egyéb írásokat szeretnék a továbbiakban közzétenni. Gondban én is csak akkor leszek, ha az új történetnek is vége lesz - nos az még nem most lesz:-D -, és a következő folytatásoshoz megint új design kellene ...
    Mégsincs igazán jó megoldás, vagy ha igen, akkor még én sem tudom:-DDD

    VálaszTörlés
  4. Igen, lassan én is meggyőzöm magam, hogy ilyen rövidke történet kedvéért nem érdemes új blogot nyitni. Majd, ha hosszabb lélegzetűbe kezdek! :-D Ez nekem is amolyan főblog, és ez úgyis csak egy hosszabb novella lesz, úgyhogy simán belefér, hogy ide tegyem fel. Aztán, hogy végül lesz-e alblog, az majd elválik... :-D

    VálaszTörlés