2010. július 9., péntek

Válaszolj!

Nem, jól látod, tényleg nincsen semmiféle kérdés! :-) Ez csak az éppen feltett versem címe.
Nem írom le, miről szól, hisz, ha elolvasod, úgyis rájössz. Nemrég egy "barátommal", írótársammal beszélgettünk a témáról, és most, levelezésünk kapcsán eszembe jutott, hogy van egy ilyen versem is. M.! Ha olvasod, remélem, tudod, hogy rólad beszélek! Akarom mondani, írok! :-D


Válaszolj!


Mindennap látlak,
ha nem jössz, várva várlak.
Te beszélsz hozzám, rám mosolyogsz,
ugratsz, ha rosszkedvű vagyok.

Szeretlek Téged!
Ha nem látod, téged nézlek.
Te azt hiszed, barátod vagyok,
s nem tudod, valójában mit gondolok.

Rám nézel,
szemed titkolja, mit érzel.
Vajon remélhetek-e többet annál,
mit bárki másnak is könnyen adnál?

Válaszolj, kérlek!
Halld meg hangtalan kérésem!
Én elfogadom, bármit is mondjál;
Minden jobb a bizonytalanságnál.


(1996. május)

2 megjegyzés:

  1. Hát, igen, tényleg a jobb a bizonyosság, még ha nem épp szívderítő is.
    Mostanában nem szoktál verseket írni (úgy értem, benina pályázatán kívül)?

    VálaszTörlés
  2. Szia Grapes! Nem, mostanában nem írtam verset... Valami készülődik, érzem, de még nem érett meg rá, hogy papírra vessem. :-)

    VálaszTörlés