2012. szeptember 10., hétfő

A jövő árnyai

Sziasztok, ismét itt vagyok és hoztam a tegnap beígért terveimet. :-)
Ezúttal Spirit Bliss soron következő regényéhez, A jövő árnyaihoz készítettem néhány borítót.
Az adagolt infók: az első résszel ellentétben ez a jelenben fog játszódni; fontos elem marad a maszk, ami mögé a szereplők mindegyike bújik, vagyis a karakterek szerepet játszanak, senki nem az, akinek látszik; továbbá szó lesz benne az anyaságról és a reménytelen szerelemben való reménykedésről… Persze nem pontosan ezekkel a szavakkal írta le, de én ezt szűrtem le belőle. :-D
És "kikötés" volt, hogy passzoljon a sorozat első kötetének borítójához.
Na, számomra ez volt a nehezítés, mert őszintén bevallom, A múlt árnyai borítója nekem egyáltalán nem a szívem csücske. :-/ De nem tetszhet mindig minden mindenkinek. (Ez az én terveimre is érvényes. :-P)
Ha ehhez hozzáveszem, hogy eddigi tapasztalataim szerint Spirit nagyon szereti a jelképeket, máris ott tartok, hogy csoda, hogy beindult a fantáziám, de azért volt egy két ötlet, ami kikívánkozott. :-D

Íme az etalon, A múlt árnyai borító:


És íme A jövő árnyai terveim:







És +1 ráadásképpen, mert nagyon megtetszett a kép :-D



Holnap: Helena Silence – Enigma
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése