2012. szeptember 9., vasárnap

Halhatatlan álom

Mostanában, mint azt ti is észrevehettétek, nem igazán írtam. Nem mondanám, hogy ihlethiányban szenvedtem – bár tény és való, időből (annak is a szabad fajtájából) nem ártott volna kicsivel több. Inkább úgy fogalmaznék, hogy töltődési fázisban leledzettem, amikor is nem érzek késztetést az írásra, inkább felváltva filmeket nézek és olvasok minden szabad percemben. Gyanítom, hamarosan vége ennek a fázisnak, mert a legutóbb elkezdett könyv már nagyon nem tud lekötni és a filmek között sem találtam a napokban kedvemre valót. :-D
A lényeg, reggel rádöbbentem, hogy "írói" munkásságom szüneteltetése korántsem jelenti azt, hogy nem tudok nektek újdonságot hozni. :-D
Na, nem olvasnivalót, de azért remélem, éppúgy tetszeni fognak ezek az alkotásaim is.
A következő napokban ismét könyvborítókat láthattok majd: három hamarosan megjelenő regényhez készült terveimet osztom meg veletek.

B. M. Grapes – Halhatatlan álom

Ezzel a "munkával" úgy voltam, hogy sajnos megnéztem előtte a már beérkezett rajongói borítókat, ami nagy hibának bizonyult. Volt köztük ugyanis néhány nagyon szép megoldás, sőt, olyan is, amire egyből azt mondtam: "ezt nem lehet felülmúlni". Így indultam hát neki a dolognak. Tudtam, hogy nem lesz tökéletes a művem, mert azt már más elkövette előttem, mégis kikívánkozott belőlem egy látomás.
Egy általam nagyon szeretett, már régen meglévő kép akart mindenáron átlényegülni…
Érdekességképpen ezúttal azt is megmutatom, miből lett a cserebogár. :-D

Előtte:


Utána:



Holnap: Spirit Bliss – A jövő árnyai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése