2014. november 1., szombat

Összegzés

Nos, aki csütörtök este meglátogatta a blogot, netán a játék megfejtésére kíváncsian, valószínűleg észrevette, hogy a közlés elmaradt.
Ennek oka, hogy nem érkezett helyes válasz, tovább megyek, egyáltalán semmilyen válasz nem érkezett.

Ezek után már csak egyetlen dologra vagyok kíváncsi:
Nem tudtátok a választ vagy nem akartatok játszani?


Update: Ha erre sem válaszoltok, automatikusan  úgy veszem, az akarással volt a bibi, de ha a megfejtés volt nehéz, és esetleg valakit érdekel a válasz, az legalább egy sziát vessen ide a bejegyzéshez, és akkor elárulom a nagy titkot. :-D


Diara

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon-nagyon tetszik, ahogy írsz. Amikor olvasom az írásaidat, olyan, mintha egy csobogó patak vizébe merülnék, ami megtisztít, leoldja rólam a sok feszültséget, a napi rutint, és ami elvarázsol, magával ragad.
    Talán egy kicsit költőire sikeredett, de az Álarcosbál, a tündelány történetét olvasva ilyen hangulatba kerültem.
    Nem hiszem, hogy jó megfejtést adok a kérdésedre, de azért leírom, ami eszembe jutott. Szerintem a szív a közös a két történetben, a főszereplő lány/lányok szíve, amelynek egyik dobbanása a vágyaik beteljesülését ígéri, míg a másik kétséget ébreszt bennük.
    Visszatérve az írásaidra, nagyon örülök, hogy olvashatom őket, jó, hogy ráakadtam a blogodra.
    Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Kata.

      Örülök, hogy írtál. A véleményed valóban nagyon költői, gyönyörűen fogalmaztál. Be kell valljam, ezzel most hihetetlen pluszt adtál, újra eszembe juttattad, miért kezdtem el blogolni, és miért folytatom annak ellenére, hogy kevés visszajelzést kapok. A tiédhez hasonló vélemények miatt, vagyis inkább a tudat miatt, hogy valakinek segítenek az írásaim, ha másban nem, hát abban, hogy kilépjen egy kicsit a való világból, megfeledkezzen a saját gondjairól. Köszönöm.
      Bár a válaszod valóban nem az, amire én gondoltam, azt hiszem, mint egyetlen próbálkozónak és, mint a napom fénypontjának, valamint, mivel azt mondtam, ha valaki olyan megfejtést ad, amit szintén igaznak találok, boldogan ítélem meg neked a nyereményt. :-D Szóval, ha érdekel egyben a Sorsforduló, akkor írj nekem a diarafancy@gmail.com címre és elküldöm neked.

      Szép estét és még1x köszönöm.
      Diara

      Törlés