2014. június 21., szombat

Zoe2 vagy Sorsforduló?

Bajban vagyok!

Jelenleg egyszerre több történet motoszkál bennem, ezek közül is kettő foglalkoztat leginkább, és hol az egyik, hol a másik furakszik előtérbe. A baj ezzel csak az, hogy így egyiket sem tudom írni, mert én egyszerre csak egy történetet tudok teljesen a magamévá tenni (lásd a néhány nappal ezelőtti bejegyzésemet – nem tudok/akarok ikreket szülni :-D).

Az első valójában nem Zoéról szólna, nem ő lenne a főszereplő, csak (nálam) szokatlan módon ennek a sztorinak még nincs meg a címe. A történet főhőse ezúttal Chris lenne... A stílus, a műfaj azonban hasonló.

A második egy olyan regény, ami bárhol játszódhatna, ezért nagy valószínűséggel itthonra helyezem a helyszínt, ha sikerül. Rövidebb lélegzetű műveknél nincs ezzel gondom, de regényt még nem gondoltam/írtam magyar környezetbe. Igazából nem tudom, mi az oka, hacsak az nem, hogy jobban szárnyal a képzeletem, ha leveszem a nyakáról a pórázt és – térben és időben egyaránt – elengedem. :-)

Nos, sokat nem akarok elárulni egyikről sem, egyelőre, de talán tudtok nekem segíteni, ha mindkettőből kaptok egy kis ízelítőt. Nem végleges részletek, igazából mindkettőből ennyi van "papírra" vetve, de korántsem biztos, hogy a kész műben is benne lesznek/így lesznek benne.

Szóval, este hozom Christian történetének első néhány oldalát, holnap este pedig a Sorsforduló három főszereplőjével ismerkedhettek meg.

Remélem felkelti valamelyik a kíváncsiságotokat és ezt jelzitek is nekem... Talán ez ad majd egy nagy lökést, hogy belevethessem magam az írásba.

Tehát, viszlát este! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése