2010. május 21., péntek

Nem tudom, ki hogy van vele...

..., de én szeretem a lágy dallamokat. Amióta az eszemet tudom...
Legyen az pop, rock vagy klasszikus, ha dallamos és lírai hangulatot áraszt, jöhet! :-)
Készítettem egy kis összeállítást jelenlegi kedvenceimből. Ha érdekel, görgess lejjebb és hallgasd meg (mivel az egyik már be volt linkelve és nem akartam duplázni, így az említett összeállítást annak a helyén, vagyis az oldal alján találod)! :-)
A jelenlegi kedvencet pedig értsd úgy, hogy van, amelyik már hátulgombolós korom óta a top tízben van, és van, amelyikre mostanában bukkantam rá (többre, közvetve vagy közvetlenül, a Twilight kapcsán)! ;-)
Próbáltam a klipek közül is azokat beletenni a rengeteg variációból, ami tetszik és megérint, de sajnos sokat nem játszott le valamiért, így be kellett érnem azzal, ami volt... :-(
De ez a zenén nem változtat, úgyhogy jó szórakozást! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése