2010. május 30., vasárnap

Varázsigék

Ezúttal varázsigéket fabrikáltam! :-)
Kíváncsi vagyok, nektek melyik tetszik legjobban, így ide is felteszem  Benina pályázatára elküldött kis versikéimet! :-)
Kéretik nem felhasználni! Már úgy értem pentagram, gyertyák és egyéb kellékek kíséretében... A végén még működne! :-S

Ja, és hajtott a kíváncsiság és a vágy, hogy kipróbálhassam a közvéleménykutatást, így feltettem nektek egy kérdést. Oldalt találjátok, szavazzatok bátran! Ha már kipróbáltam, haszna is legyen, nem igaz? :-)


Megsemmisítő varázsige

Ég és föld, tűz és víz, s a természet ereje!
Itt e boszorka, bánjunk most el vele!
Minden gonosz tette legyen semmis,
Kiirtjuk még az emlékét is.
Vesszen a test és vesszen a lélek,
Ez hát a büntetés, mit most rá mérek!

A búfelejtés varázslata

Mint sötétséget az éledő nap ragyogó fénye,
mint szárazságot a langyos nyári zápor,
úgy űzze el szíved összes bánatát
e szívből jövő pár sor.


Szomorúságod öröm,
Könnyeidet mosoly váltsa fel.
Érezd, lelked egyre könnyebb, s könnyebb,
ahogy a homokóra szerint, telnek-múlnak a percek.

Védő varázslat

Ne fogjon rajtad gonosz bűbáj,
se fegyver, se talmi érzelem;
Óvó szavam legyen páncélod,
s kerüljön minden veszedelem.

Ihlet bűbáj :-)

Egy szó, egy illat, egy látvány csupán,
Egy érzés, mely kirobbanni kíván;
Ennyi kell, hogy az ihlet megszálljon,
s fejemben a valóság költeménnyé váljon.
Erató, múzsám, jöjj el hát,
had’ éljem át az alkotás mámorát!

Lemondás

Földnek és égnek ura,
Kelet, Nyugat, Észak és Dél hatalmasai!
Halljátok hát szavam!
Kérlek titeket, vegyétek vissza, mit nékem adtatok!
Ne legyek többé az, ami vagyok!
Tűz ura, Vulcanus! Bocsáss utamra!
Ember akarok lenni, s nem boszorka!
A bennem élő lamia döntött:
Imperium depono, flos flammae deficit!
Lemond a hatalomról, a tűz fénye kialszik!


Önfeláldozás igéje


Tűz és víz, ég és föld urai,
Hozzátok szólnak most
ajkam utolsó szavai.
A szeretett személyt hozzátok vissza,
ez szívem végső, nagy óhaja!
Nem kérem ingyen e nagy kegyet,
életet adok, élet helyett!
A halál éjsötét leple,
boruljon rám, őhelyette!

8 megjegyzés:

  1. Micsoda óriási ugrás!
    Mármint a versektől a varázsigékig!
    Na, a versek se rosszak, de ezek a varázsigék fantasztikusak! Nem is tudom hirtelen megmondani, hogy melyik a legjobb, pedig többször is elolvastam őket. Majd még tanulmányozom őket. Sok sikert vagy ... (mit kell ilyenkor kívánni?) a versenyen!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!:-D Valahol ezek is csak versek... :-)

    VálaszTörlés
  3. Az igaz, de a 96-os versekből egy fiatal lány szerelem utáni vágya sugárzik, itt viszont egy érett boszi ritusait olvashatjuk, és evvel megmutattad, hogy milyen sokoldalú vagy versekben.

    VálaszTörlés
  4. Igyekszik az ember lánya (anyja :-D)! És igazad van. Eltelt azóta pár év. Változtam én is (na, nem olyan sokat) és a műveim is. Egyébként anno dalszövegeket is írtam, de sajnos valamelyik költözés alkalmával elvesztek. :-(

    VálaszTörlés
  5. Szia D!
    Nekem nagyon tetszenek a történeteid és a varázsigék is remekül sikerültek. A kedvencem az Önfeláldozás igéje. Mikor már azt hinném nem tudsz jobbat, mindig felülmúlod saját magad! Csak így tovább.

    VálaszTörlés
  6. Szia Marry!
    Köszönöm a dícsérő szavakat! Nagyon jól esik, hogy ennyire tetszik, amiket írok! :-D
    Puszi
    Diara

    VálaszTörlés
  7. Ezek működő varázslatok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Természetesen nem. Vagy legalábbis nem tudok róla... :)
      Mindegyiket egy pályázatra írtam, "csak" egyfajta versek, ha úgy vesszük. :)

      Törlés