2013. május 19., vasárnap

Amíg a Föld kerek, mindig lesznek Bloggerek! :-D

Nem tudom, igaz-e, lehet, néhány év múlva már máshogy fogják hívni, de nagyon tetszik a fenti mondat. :-)
Az érdem nem az enyém érte, egy lelkes olvasómtól csentem el, akitől a minap egy díjat is kaptam.
Mivel legutóbb úgy döntöttem, hogy eredeti véleményemet – miszerint inkább kommenteket szeretnék a díjak helyett – felülbírálva, azoktól, akik olvassák és véleményezik az írásaimat, elfogadom a díjat, mint véleményük egy újabb formáját, így ezt is köszönettel átveszem és továbbadom, ahogy azt a szabályzat előírja, hiszen D.L.L. abszolút megfelel a kritériumoknak, lévén, ő a Zoe egyetlen kommentelő olvasója.
(Na, ez aztán szép körmondat lett. :-P :-D )

Szóval…
Szabályok:
 
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat. 
D.L.L., ezúton is, még1x nagyon köszönöm megtisztelő figyelmedet, jelenlétedet, folyamatos visszajelzéseidet és természetesen a díjat. :-)

2. Felsorolunk 4 bloggert, akiknél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma.
1.) Artie
 aki éppen első regénye megjelenésére vár, de korántsem tétlenül :-)

2.) B. P. Hédi
akinek első naplóregényének kivitelezésében én is aktívan részt vállaltam,


3.) Rose Woods
aki jelenleg kiadói válaszra vár, de addig sem ül a babérjain, és

3.) Katarina
akit kiadó még nem talált meg, de mindenképpen érdemes a figyelmünkre, noha az utóbbi időben hallgat. :-(


3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról.
Pipa :-)


És íme a díj:





Legközelebb (szombaton), ismét jövök a ZOE következő részével, ahol közeleg a vég…

6 megjegyzés:

  1. Köszi! Majd ha új bejegyzést írok (valószínűleg vasárnap), szabályszerűen megemlítem benne a díjat is. :-) Addig nem veszem át, természetesen. :-D

    VálaszTörlés
  2. Ahogy óhajtja, uram! *fejet hajt* :-D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, Diara, hogy gondoltál rám :-)

    VálaszTörlés
  4. Tündér vagy, Diara, köszönöm! :-), bár egy ideje már nem vagyok blogger, nagyon mélyen hallgatok, meglehetősen hosszú ideje már. De nagyon bízom abban, hogy lesz még feltámadás számomra is! :-) Köszönöm!!!
    Katarina

    VálaszTörlés