2014. október 29., szerda

:-o :-( ?

Nos, vagy nagyon nehéz kérdést tettem fel vagy senki nem akarja soron kívül elolvasni a Sorsfordulót, a nélkül, hogy hétről-hétre várnia kellene a folytatást. Esetleg a véleményezési "kényszer" ilyen elrettentő?

Mint írtam is, nem ömlengést és nem reklámot várok, egyszerűen szeretném tudni, mi az őszinte véleményetek az írásaimról. Nem szakvéleményre számítok, sem hosszadalmas, részletes elemzésre, csupán némi olvasói visszajelzésre.
Mi tetszett benne, mi nem? Ki a kedvenc szereplőtök és miért? Ki vagy mi volt az, akit vagy amit nem találtatok hitelesnek? Esetleg kedvenc idézet, ha van... 

Azt is elárulom, miért szeretném.
Azon kívül, hogy élvezem az írást, szeretem a karaktereimet és imádok elmerülni az általam kitalált történetekben, azért hoztam létre a blogot és azért döntöttem az internetes közlés mellett, mert fejlődni szeretnék. Jó lenne tudni, mi az, ami nem az erősségem, amin javítanom kellene, és mi az, ami hétről hétre odaültet titeket a monitor elé, hogy olvashassátok Petra történetét.
Azt hiszem, nem kérek sokat. 
De mivel a fejezetek egyre követik egymást, hozzászólás viszont csak elvétve érkezik (ezúttal is köszönet értük :-)), gondoltam, emelem a tétet és felkínálok cserébe valamit, ami – saját magamból kiindulva – sokakat motiválhat. 
De úgy tűnik, mégsem elég, hiszen senki nem próbálkozik... :-(

Ha valaki mégis kedvet kapna, az előző poszthoz, tehát a játék kiíráshoz várom a választ, hozzászólásként. Csütörtökön este fél kilenckor fogom megjeleníteni a válaszként érkezett hozzászólásokat, ha lesznek.

Mindenkinek jó böngészést, jó olvasást, szép napot.

Diara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése